Általános Szerződési Feltételek
Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állok.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján az https://egysegbenonmagaddal.hu oldalon történő jogviszonyra terjed ki.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Petrics Andrea – Pet Pro Bt.
A szolgáltató székhelye: 1034 Budapest, Szomolnok u. 7. I/1.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: andi@egysegbenonmagaddal.hu
Az adatvédelemmel kapcsolatos központi e-mail cím: andi@egysegbenonmagaddal.hu
Adószáma:
Telefonszáma: +36 30 630 1006
A szerződés nyelve: magyar
Tárhely szolgáltató: www.rackhost.hu
Továbbiakban: Szolgáltató
Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen Szabályzat 2023. november 5. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 (tizennégy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók/Megrendelők a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal/honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (kivéve az ingyenesen letölthető anyagokat), elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Regisztráció, vásárlás
Felhasználó / vásárló (továbbiakban Vásárló) a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
A Vásárló a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létre jövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
Jelentkezés egyéni foglalkozásra/ kezelésre/ szolgáltatásra
1. Jelentkezés menete
1.1. Az egyéni foglalkozásra, szolgáltatásra – továbbiakban Szolgáltatás – jelentkezni több módon lehet:
- telefonon,
- e-mailben,
- regisztrációs űrlapon keresztül,
- amennyiben rendelkezésre áll, időpontfoglaló rendszeren keresztül.
1.2. A jelentkezést követően időpontot és helyszínt egyeztetünk.
Jelenleg a következő címen tudom a Vásárlókat fogadni:
1034 Budapest, Beszterce u. 2. II/3.
Online platformon történő tanácsadás színterei: Skype, Zoom, Webex, egyéb, megállapodáson alapuló platform
1.3. A jelentkezéskor megadott adatok körét és az adatkezelést az Adatkezelési szabályzat tartalmazza.
1.4. Felelősségvállalás
A Szolgáltatás során alkalmazott technikák, gyakorlatok nem diagnosztikai értékűek, nem adnak orvosi, pszichoterápiás javaslatot és nem helyettesítik a szakorvosi/pszichológiai ellátást. Az információkkal nem szándékozunk orvosi, fiziológiai vagy egyéb hasonló szolgáltatást ajánlani. Ha valaki szakorvosi ellátásra szorul, arra bátorítjuk, hogy keresse fel kezelőorvosát.
Vásárló vállalja és kijelenti, hogy pszichiátriai kezelés alatt nem áll. Amennyiben pszichiátriai kezelés alatt áll, a kezelését biztosító szakorvos írásos hozzájárulásával és ajánlásával veheti igénybe a Szolgáltató bármelyik szolgáltatását.
Vásárló kijelenti,, hogy a Szolgáltatás megosztott információk a valóságnak megfelelnek a legjobb tudomása szerint, és ha állapotában fontos változás történik, a Szolgáltatót erről tájékoztatja.
1.2. A szolgáltatás díja
1.2.1. A Szolgáltatások díjai magyar forintban (HUF) értendőek.
Tartalmazzák a foglalkozás teljes költségét.
Nem tartalmazzák: a Vásárló/ Szolgáltató utazási költségét.
1.2.2. A Szolgáltatás díjának kiegyenlítése történhet készpénzben, banki átutalással, banki befizetéssel.
1.2.3. Részletfizetés
Részletfizetési lehetőség nincs.
1.3. A szolgáltatás lemondása
1.3.1. Részvételt lemondani írásban és szóban lehetséges.
1.3.2. Amennyiben a jelentkező akadályoztatva van a Szolgáltatás megkezdésében, 24 órával a Szolgáltatás egyeztetett kezdete előtt (a kezdési időpontnak megfelelően) a lemondás költségmentesen megtehető.
Amennyiben a lemondás a Szolgáltatás kezdetéhez képest 24 órán belül érkezik, úgy 100% sztornó díj kerül felszámolásra.
A sztornó díj nem kerül felszámolásra, amennyiben a Vásárló megjelöl egy helyettes résztvevőt, aki igénybe veszi a Szolgáltatást és befizeti a Szolgáltatás díját.
A Szolgáltató méltányossági okból nem számol fel sztornó díjat, amennyiben a Vásárló betegség vagy egyéb igazolt családi ok miatt nem tudott részt venni a Szolgáltatáson és megállapodik a Szolgáltatóval egy másik időpontban, amelyen részt vesz, valamint befizeti a Szolgáltatás díját.
1.3.3. Visszalépési jog
Amennyiben a Szolgáltatásra való jelentkezés távolról, azaz telefonon, e-mailben, online vagy interneten történt, akkor a fogyasztóvédelmi törvény, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárlónak visszalépési joga van a jelentkezést követő 14 napon belül.
Ez nem érvényes arra az esetre, ha a Szolgáltatás időpontja a szerződéskötéstől/online jelentkezéstől számított 14 napon belül kezdődik. Ez esetben a 3.3.2. pont alkalmazandó.
A visszalépési határidő betartásához az írásos visszalépési nyilatkozatot határidőn belül el kell küldeni. Ez esetben a Szolgáltató törli a jelentkezést. Amennyiben díj befizetésre került, akkor azt visszatéríti.
1.3.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot a Szolgáltatás időpontjának lemondására, illetve más időpontra történő áthelyezésére.
Amennyiben az új időpont a Vásárlónak nem megfelelő és nem tudnak megfelelő időpontot találni és a Szolgáltatás díjának kifizetése megtörtént, akkor a Szolgáltató a díjat teljes egészében visszautalja.
1.3.5. Felszólítási és követelési díjak
A Vásárló kötelezi magát, hogy késedelmes fizetés esetén a Szolgáltatónál keletkező felszólítási és behajtási költségeket, amennyiben ezek a célnak megfelelő jogkövetés során szükségesek, a Szolgáltató számára megtéríti, és kötelezi magát, hogy a bevont követeléskezelő intézmény díjait megtéríti.
Az elektronikus díjfizetési felszólítás költségmentes. Ez inkább egy figyelmeztetés, ha Vásárló elfelejtette volna a díjat megfizetni.
1.4. A szolgáltatás teljesítése
1.4.1. Kineziológiai balansz, Bach virágcseppek, EFT/ MTT
Általában 3-5 alkalom lehet szükséges egy-egy problémával kapcsolatban. Amennyibben az alapügy – amivel a Vásárló érkezett – megoldódik és új ügyön kezdünk el dolgozni, akkor onnan számolódik a 3-5 alkalom.
A két alkalom között kb. 3-5 hét telik el. Közben a Vásárló kap otthoni gyakorlatokat.
Szolgáltató vállalja, hogy az „Életmód kérdőívet” Vásárló személyének előzetesen megküldi. Vásárló vállalja, hogy a kérdőívet kitölti és a személyes konzultáció előtt, de legkésőbb a konzultáció napján elküldi a Szolgáltató részére vagy azt elhozza kinyomtatott formában.
1.4.4. Felelősségvállalási modell
A tanácsadó, kineziológus az önmagunkért való felelősség modellje alapján jár el.
„Az egyensúly fenntartása az egyén felelőssége és választása.
A kineziológus felelőssége, hogy segítsen a kliensnek abban, hogy megtanulja kezelni állapotát.
A kineziológus aktívan bevonja az ügyfelet a kiegyensúlyozási folyamatba úgy, hogy tájékoztatja a klienst a módszer alapelveiről.
A kliens tudatossága és részvétele fontos a változáshoz.
A kineziológus és kliens közti kapcsolat az önmagáért vállalt felelősség fokozására irányuló aktív együttműködésre épül.
A kineziológus a fenti nevelési modellt használja. Önmagát segítőnek/nevelőnek tekinti, aki mindig tiszteletben tartja a kliens választását.” – IKC Etikai kódex
A meghozott változásokért, döntésekért a Vásárló önmaga felel. A tanácsadó, kineziológus felelőssége a tanácsadási folyamat, balanszok szakszerű kivitelezése.
1.4.5. Titoktartás
1.4.5.1. A szolgáltatás során a szolgáltatást igénybe vevőt megilleti a teljes titoktartás. Ennek feloldására csak a szolgáltatást igénybe vevő adhat engedélyt.
Kivételt képez, amikor jogszabály kötelezi erre a Szolgáltatót (pl. fertőző betegségek, családon belüli erőszak jelentése, jelentés köteles bűncselekmény észlelése stb.).
Gyermekkorú kliens esetében a gyermek a titok gazda.
1.4.5.2. A kineziológus gondoskodik arról, hogy mentálisan és fizikailag egészségesen működteti a kezeléseket. Az új vásárlókat mindig megkérdezi, hogy a panaszukkal felkerestek-e már orvost, vettek-e igénybe orvosi kivizsgálást/ kezelést. A Szolgáltató csak olyan eljárást alkalmazhat illetve olyan helyeken masszírozhat, amelyet elsajátított. A Szolgáltató javasolhatja a Vásárlónak az általa kitesztelt készítményeket, táplálék kiegészítőket, vitaminokat, Bach virágcseppeket, ételeket, ugyanakkor nem írhat fel semmilyen gyógyszert. – TASK Etikai kódex
Vegyes rendelkezések
1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Szolgáltató és a Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
4. A Vásárló szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a Vásárlótól beszerezze, illetve a Vásárló kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.
Panaszkezelés rendje
1. Célunk, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsünk. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak.
3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
4. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, a lenti elérhetőségeken.
5. Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.
6. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu
Vagy területi szerveihez: Pest Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: Dr. Koller Edit
Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47. Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 329-7017, +36 1 236-3900, Telefax: +36 1 236-3956 E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont): hétfőtől csütörtökig 9.00 – 12.00, 12.30 – 16.00; pénteken 9.00 – 13.00
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja: https://www.nfh.hu/teruleti
Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni: Fejér Megyei Békéltető Testület
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: https://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Vásárló vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Vásárlót megillető jogokkal és a Vásárlót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
9. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Adatvédelem
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a weboldalon.